Myshelg!

Den här helgen har varit alldeles perfekt, trots att jag har jobbat hela..
I lördags firade vi min pappa som fyller 50 idag! Det blev en mysig trerätters på varda där min vän Sanna alltid är lika duktig! Tack!
Och igår träffade jag upp Fanny för en promenad som resulterade i släktträff, haha.
Först besökte vi hennes söta mormor som visade sig bo bredvid Tomas bror så där blev det ett besök också.
Slutmålet var Fannys föräldrars hus där hon skulle hämta lite skolböcker som hade kommit, du är så duktig som har börjat plugga älskling!
Sen gick vi tillbaka ner och då mötte vi Benjamin & Sofia utanför ica. Dom skulle hem och äta glass medans vi gick hem till Mike och kikade på film, dokumentären om Tyson. Den var riktigt bra faktiskt!
Idag är jag ledig och ska möta upp pappa & Marisa för en lunch, sen blir det middag och paketöppning ikväll!
Ha en bra dag & ta vara på dina vänner. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0