090706

God morgon fina!

Har haft en lugn och skön ledig helg efter en hård arbetsvecka. Så värt att ta det lugnt ibland!
Idag vaknade jag och kunde knappt prata, det var såå kallt i rummet!
Vi har haft fönstret öppet för att det har varit så varmt men nu var det ju askallt!!

Charlie har sovit hos min syster inatt, skulle kolla om han går ihop med hennes katter för då får hon ha honom när vi är i barca! Det har varit sjukt tomt här hemma..

Jag måste få pointera att jag HATAR power meet, så nu vet ni alla det. Men karln ville så gärna se lite bilar så i lördags skar jag upp lite vattenmelon och så satte vi oss på en filt vid ringvägen, riktigt mysigt hade vi och ett antal rumpor fick man se, juck!

Nu ska jag strax gå till jobbet för ännu ett hästpass, men sen är jag ledig i tre dagar!! Synd bara att det ska regna, min vanliga otur!

Gott!!
Gott!!


;Håll i vattenmelon så det ser ut som om du ska äta den! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0