Jag säger..

..God morgon!! Fasen vad morgonpigg man blir av att jobba såhär mycket.
Idag vaknade jag innan klockan ringde och det händer inte ofta kan jag säga!

Ska förbereda för lite mer rea idag och sen ska jag även göra nytt skyltfönster, lite inför hösten som redan är påväg.
Ja klädmässigt iallafall! Mycket fint kommer det att komma!

Ikväll ska vi hem till svärföräldrarna och grilla! Mysigt såhär på en vardag tycker jag.
Alla är vi lediga imorgon så jag hoppas att det är fint väder så man kan sitta ute läänge..

Ha en bra dag, och ta ingen för givet!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jenny! Min mamma hade träffat Tomas mamma som hade berättat om att du skulle ta hand om Rocco! =)

Mamma och dom åker ju imorn och är borta två veckor, så är du fortfarande sugen så är du så välkommen att ta hand om honom! =) Kram

2009-07-14 @ 13:22:05
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0