Sista dagen..

...på jobbet sen är det SEMESTER!! Ska bli helt underbart.

Igår hade vi det som bäst. Ni hörde ju om morgontrippen sen storstädade vi lägenheten lite (skönt när man är två).
Sen rörde jag ihop en sjukt god sallad och så gick vi och satte oss på en stor gräsmatta vid kyrkbacken och vi var helt själva, hur skönt som helst. Där satt vi och åt och bara mös.

Senare kom svärföräldrarna och hämtade upp oss och följde med oss till huskatten på hemdal men jag hade fattat fel så dom hade bara öppet på fredagar nu i juli. Katter såg vi iallafall och två riktigt söta som var väldigt nyfikna på oss, en helvit som jag blev förtjust i, tänkte gå dit igen när vi har kommit hem från Barcelona. Charlie behöver verkligen en kompis! Han kommer få vara hemma hos min syster när vi är borta så då får han öva att vara men en annan katt.

   

Du är magisk.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0