Storm

Mysigt att vakna upp inne i en varm lägenhet och titta ut och se stormen och veta att man inte behöver gå ut alls!
Fast jag tror att jag ska gå till affären och handla lite mat ändå, mjölken är slut så min morgon har inte börjat som den ska med havregrynsgröt..

Stackars älskling som var tvungen att cykla ända till finnslätten i detta busväder..
Längtar tills du kommer hem..

Ska ringa till ett katthem idag som hade fått in 8 kattungar, tänkte åka dit nästa vecka och kika!
Ska bli såå mysigt med en katt till, mycket för Charlies skull också eftersom vi är borta ganska mycket om dagarna..
Idag ska jag gosa med honom extra mycket eftersom jag sen jobbar 5 dagar i rad öppning till stängning..
Men snart är det dags för en efterlängtad semester!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! En blogg , kul då har jag bättre koll på er;)

Kram Linda

2009-07-09 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0