Trött

Jag kan inte hjälpa det, förstår ingenting.
Nu har jag varit ledig i tre dagar och så är jag ändå så sjukt trött här på jobbet..
Just nu har jag rast och Johanna springer från hörn till hörn och passar upp på alla, så har det varit hela sommaren eftersom vi bara är två stycken som jobbar om dagarna, lite extra stressigt blir det..
Man får hoppas att folk har överseende med detta och att dom inte är superstressade!

Idag fyller Valter 4 år, (Tomas systers son) och jag missar kalaset!!
Jättetråkigt.. Men jag får gå över dit så fort jag är ledig och hoppas att de har frusit in lite tårta åt mig!
Valter har varit jättesur hela dagen för han vill då inte ha ett vuxenkalas, haha så himla söt!

Längtar efter mina älsklingar såå mycket nu, men ikväll ska vi mysa!
Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0