Vilodagar

Heej!
Tog en liten semester från bloggen också visst!

I helgen drog jag till mammas stuga och mös med min bror och hans nya tjej, riktigt trevligt!
Igår hade jag städdag. Mindre trevligt men väldigt nödvändigt.

Idag har jag träffat Fia och sen mötte jag upp Matilda & Sanna en snabbis.
Skönt att ha träffat de närmsta utifall nåt händer!
Skämtåsido (skriver man så?), det kommer nog inte hända mer än att vi kommer ha SJUKT KUL!!

Imorgon natt drar vi 11 dagar till solen!! Kommer nog inte lägga ner någon energi på att försöka blogga under den tiden så ni får höra allt när vi har kommit hem igen!

Nu ska jag hem till familjen på gryta och äta lite mat och umgås!

Ha det bäst sålänge.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0