Gårdagens

Igår kväll var jag riktigt duktig! Lagade tvårätters till min älskling & resultatet blev faktiskt bra! Började med en förrätt på blomkålsmos, pilgrimsmusslor & en egengjord örtolja. Sen blev det lammfärs fyllda paprikor och till det en grekisk sallad & grekisk yoghurt. Fast nästa gång gör jag nog bara varmrätten, man blev så mätt efter förrätten att det var svårt att riktigt njuta av varmrätten. Men gott var det!

Sen var det dags för idol, tycker det var jättetråkigt att Niklas åkte hem när han gjorde sitt bästa framträdande hittills! Skicka hem Rabih & Reza istället. Det var kul med rocktema iallafall, bra låtar!

Vi såg även vår första film i 3D igår. Haha satt där bredvid varandra med de fula glasögonen. My bloody valentine blev det, inte så bra film men det var ruskigt coolt med effekterna ibland! Kul grej!

Idag ska jag jobba 11-15 sen ska vi ha familjemys med familjen på gryta.

(Har glömt min kamera på jobbet därför får ni inga bilder, irriterande..)

Ha en fantastisk dag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin Henriksson

Hahaha 3D brillor, oj vad ni måste ha sett roliga ut. hahaha inget mys i soffan där inte!

2009-10-29 @ 06:55:24
Postat av: Ninnie

Riktig mästerkock!! :)

2009-10-29 @ 17:35:39
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0