Instängd från omvärlden

Det är vad jag har varit de senaste dagarna. Har varit sjuk & allmänt trött & svag.. Förstår inte varför, för jag är hur lycklig som helst just nu!

Har fått erbjudande om att jobba lite i butiken i Solna som dekoratör, grymt kul! 
Min älskling ska spela på sigurdsgatan på fredag med bandet (ZAVOD) & det går framåt med deras produktion.

Så det går ganska bra för oss nu. Även för o s s. Det kommer alltid vara vi det vet jag.

Just nu är jag h u n g r i g och väntar på lite råvaror så jag kan laga middag. Tagliatelle med kyckling, zuccini & cocktail tomater med en sås gjord på vitlök & örter. Mums!

Nya avsnittet av 90210 väntar härnäst.

Hoppas ni mår bra!

Puss!


Har myst i min herrskjorta från Cottonfield idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0