Kalas x 4

Oktober är en månad fylld med massa födelsedagar! Så det blir många kalas.
I tisdags var det Antons 2-årskalas (min brorson), och i fredags min älskade lillasyster som fyllde 14 år, shit.. Och igår firade vi bästa Lilly som fyller 1 år på onsdag och även Isabel som fyllde 26 år igår! Full rulle med andra ord!

Har lite bilder från Lillys kalas! Hon fick hur många grymma presenter som helst bl.a. ett bollhav!!



Det var mycket att titta på för lilla Lilly, Matilda gav allt för att få henne intresserad av paketen!

  

Hon har en ascool teservis i tyg och världens finaste enhörning som hon fått av Matilda & David.



Gott med bulle!



Hahaha jag älskar hennes minspel!



Lilly & Sanna!



Sötnosar!

Mohammed, förlåt jag menar Lilly (haha) är iaf den sötaste jag vet!

Nu ska jag iväg på möte med jobbet, sen hem och tvätta!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0