Tonight is the night

God morgon fina!

Idag fick jag vakna precis när jag ville, hur skönt som helst! Har precis kikat lite på the City, mycket intriger är det där, a.k.a underhållning.

Min älskling springer fram och tillbaka och röjer lite från hans rum, ja han har ett eget rum. Där har han sitt digitala trumset och lite träningsprylar. Så sovrummet är lite som mitt rum, och där får jag inreda precis som jag vill! Bra deal tycker jag!

Idag ska jag fixa lite på stan inför ikväll, då tjejerna från jobbet kommer. Vill till ikea också, men det hinns nog inte med. 

Så till den vanliga frågan, vad ska man ha på sig? Jag ska rota igenom garderoben och se om jag kan hitta någon gammal trasa, ekonomin säger nämligen ifrån till att shoppa något nytt!

Nu ska jag få i mig lite frukost!

Ha en fantastisk dag!

PUSS!




Älskling & jag i Tossa del mar i somras.


Kommentarer
Postat av: Karin - Avarquare

Vilken fin bild :) ni är jättefina tillsammans :))<3

2009-10-19 @ 18:17:29
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0