Update

Det här har varit den bästa helgen på länge! I fredags var det ju som sagt spelning, de gick jättebra! Fan vad nervös jag var innan, så länge sen de spelade! Var ganska trött efter en dag på jobbet & vetandes om att jag skulle jobba dagen efter så huvudet bankade på, inte så skönt.. Det var nice att bara gå hem & mysa efter den långa kvällen! Tack alla ni som kom & förgyllde kvällen!

Efter en rolig jobbdag i lördags begav jag mig hemåt & styrde ihop lite tacos till oss. T stack iväg & fixade film, Wolverine, sen var det mys för hela slanten! Filmen var dock inte så bra, synd på så bra skådesspelare..

Igår var det också svinkul på jobbet, många härliga kunder! Sen kom lillasyster förbi & hon fick prova på guitar hero för första gången, sötnos! Sen allmänt häng med mannen..

Idag är jag ledig & tvättar för fullt, snart kommer mamma över på lite kaffe!
Jag fortsätter med min nya livsstil; Mys.

Hoppas ni har en fin dag!

Puss!


Maria & jag ute en kväll med våra grabbar. Du är guld värd vännen.



Kommentarer
Postat av: Karin - Avarquare

Svar: Hallå vad kul att du skrev till mig :) har alltid varit nyfiken på vem "Jenny" är :D nu vet jag :)

Gud vad kul att höra att de tycker om mig ;_; blir jätteglad verkligen!! Jag tycker om dem massor också, underbara killar, och eftersom Tomas älskar dig lär jag också tycka om dig - han har bra omdöme menar jag :))



hade varit kul att träffa dig - men nästa gång :)

hade bäst!

Kram Karin

2009-10-19 @ 18:15:49
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Malin Henriksson

Såg också Wolverine med Lasse. Tycker bra om X-men filmerna men denna var bara händelselös. Halvtam action.

2009-10-23 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0