090908

Frukosten är uppäten och strax ska jag göra mig i ordning för en jobbdag med mycket att göra!
Det är ny kampanj och skyltfönster samt omhängning står på schemat, kan vara det roligaste som finns!!
Att skapa något och se resultat på det man gjort är en underbar känsla.
När man har lyckats med mekanisk försäljning via ett skyltfönster då vet man att man är bra.

Filmen igår var riktigt bra, för att vara svensk. Nu väntar jag på uppföljaren som har premiär den 18:e september, flickan som lekte med elden, jag kommer att se den!

Jag älskar mina vänner, för första gången i mitt liv så känns det så himla bra..
Just nu är skaran komplett. Och på fredag ska vi ha så himla kul!!
Synd att alla inte kan vara med.. (Sanna byt tid så du får sluta tidigare!)

Nej nu tickar klockan.
Ha en fantastisk dag för det ska jag ha!

Mys med kära Emelie ikväll.
Puss!




Kommentarer
Postat av: Sanny

Jag kom ju en liten stund iaf! =)

Puss Puss

2009-09-14 @ 21:41:48
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0