090913

Idag lever jag! Det gjorde jag inte igår kan jag säga, herregud. Men kul var det!
Började hemma hos mig med vin och annat gott. Sanna kom förbi efter sitt jobb men bangade sen när vi drog vidare, synd tycker jag! Tabban var målet och där var vi inte länge, en shot hann vi med iallafall. Sen blev det pluto som vanligt. Hela japan ville tydligen till pluto, har aldrig sett så många utbytesstudenter, haha kul hade dom!















Underbara ni. Puss.

Igår var vi hem till min bror och hans familj i tillberga för att äta kräftor med hela ligan! Hur gott som helst.
Jag insisterade på att vi skulle leka en lek och började skriva massa ord på olika lappar. Sen delade vi upp oss i tre lag och så skulle man på tid förklara så många ord som möjligt utan att säga själva ordet. Många skratt blev det, roligast var när min äldsta bror Daniel skulle förklara pubishår; Gräsmatta på snoppen! Haha!

Nu ska jag ta en dusch & sen gå till ica & handla lite för jag ska baka! Mina kära tjejer från jobbet kommer förbi i eftermiddag och fikar lite. Mysigt!

Ha en underbar dag! Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0