090915

Sitter & lyssnar/tittar på vakna med the voice och de diskuterar kändisskap, vem är känd & inte? Jag, som många vet, är ju riktigt kändiskåt. Jag blir så där flickatikgt fnittrig om jag ser en kändis gåendes på gatan. Nu händer ju inte det varje dag men ändå. Det häfigaste jag varit med om var nog när jag och älsklingen var i Stockholm för ca 2-3 år sedan och går under jorden mellan gallerian & NK. Och vem kommer inte då, ingen annan än självaste Alice Cooper, han gick ner på stadium och kollade på gummistövlar! Det var under peace & love festivalen där han skulle spela. Riktigt otippat att man skulle se just honom!

Hoppar in och jobbar idag mellan 10-19.
Ännu en dag med solsken, denna höst börjar riktigt bra!
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0