MÅNDAG

Ny dag ny vecka. Går inte tiden sjukt fort?!

Helgen har varit underbar. Började i fredags med en mysig bullfrukost med Fia & Fanny, vidare ner på stan för mer mys & shopping. På kvällen blev det middag på Varda med Benjamin & Fia.

Lördagen bestod av jobb och en mysig filmkväll med min älskling. Coraline & Killing room, vi gjorde fel i att börja med Killing room då den inte var så bra. Sen när vi började titta på Coraline var jag alldeles för trött för att orka se klart, men den var jättebra det lilla jag såg.

Igår hade vi hela långa dagen tillsammans. Mös länge på stan, sen åkte vi hem till pappa och åt en underbar middag med gino som efterrätt!

Idag har jag städat och betalat räkningar. Ska strax gå ner till stan och shoppa lite födelsedagspresenter sen ska jag luncha med Fia. Jobbar därefter mellan 14-19.

Ha en underbar dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0