Söndag..

..Kikar in för ett litet inlägg, vilket var väldigt länge sedan! Men som jag har sagt tidigare så lägger jag inte ner så mycket energi på bloggen, finns ju så mycket roligare saker att göra!!
Som att gå ut och ta ETT glas vin en onsdag och sluta med mycket mer än de.. haha..
Vi hade väldigt trevligt i alla fall!

Idag har jag jobbat sen har jag fikat med min kära Fanny! Vi hinner inte ses lika mycket längre sen hon har börjat plugga, men då får vi bli duktigare på att planera in saker. Det gjorde vi, på fredag ska vi ut och dricka vin, längtar redan!!

Såg förresten Inglourious basterds igår; GÅ & SE DEN! Kan vara den bästa jag sett, skarpa diaolger och helt fantastiska skådesspelarinsatser! Tarantino är grym.

Nu kom älsklingen och hans bror, hörs sen! Puss!


Jag & Matilda förra fredagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0