Sweet sunshine

Vad nice det är att vakna till solens strålar, man blir mycket piggare på en gång tycker jag!
Igår var det en skön slappdag, fixade och donade lite på dagen med matlagning och bakning. Sen kom Johanna, Annelie, Lasse & Maria och fikade! Jättemysigt!
Jobb idag 9.45-16, men jag ska dit tidigare för våran favorit Jörgen kommer idag! Då får jag någon att dricka kaffe med, för det är ju mycket mysigare när man är två!
Har inte bestämt mig än vad jag ska göra efter jobbet, någon form av träning blir det iallafall. Om vädret håller i sig blir det nog en vända i spåret. Måste boka tvättid också, tillbaka till vardagen!





Min nybadade lilla tuss, inte fullt så nöjd kanske, men lite mysigt var det att somna inlindad i en handduk i mattes famn! Gos!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0