Snow

Fan, jag som har slängt ner min vinterjacka i källaren, för den skulle jag vilja ha idag!
Trodde att våren var här nu.. Men men inget att hänga läpp över, våren kommer till helgen, det är jag säker på!

Hittade världens finaste vita kavaj igår i Solna, tack Jackie! Så nu är outfiten till lördagen räddad, ska ner på stan strax och se om det finns några fina örhängen att ha till!
Jobb idag 13-19, dagen innan löning, hoppas att det finns några plånböcker att suga musten ur iaf!

Ska få bredband installerat idag, mellan 7.00-16.00 kunde de komma..
Om man hade djur var man tvungen att stänga in dem, vill inte stänga in min älsklingar och sen gå och jobba, hoppas de kommer snart!

Nu; Kaffe!



Godaste lunchen i Solna C, hälsotallrik!



Nya ljuslyktor från Moderna hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0