New stuff



Byrå från Ikea i sovrummet.



Vas från Indiska.



Carolina Gynning - Min natt med Martini. Fantastisk.





Bilden av modet; födelsedagspresent från pappa.



Överkast & kuddar från Indiska.



Fynd från Ginatricot; 149.50:-



T-shirt från Ginatricot.



Mysigaste tröjan från Monrow; födelsedagspresent från Fanny & Fia.



Sneak peak på vad jag ska ha på mig på Fias födelsedagsfest nästa lördag.



Mina favvisar just nu.
Vänster; ring från Kumkum som jag fick av älsklingen på min 18-årsdag.
Mitten; ny ring från Ginatricot.
Höger; ring från Diddi.



23-års present från min älskling.



Armband från House of Harlow.

2010 är i full gång. Jul & nyår har varit underbart. Mysiga middagar, gott vin, trevligt sällskap & många skratt. Jobbet & mina nära har stått i fokus, därav mitt icke-bloggande..
Men en liten update då & då iallafall.
Idag ska jag umgås med mina fina, Fia & Fanny. Sen blir det nog en promenad med älsklingen ikväll.

Ha en underbar dag & njut av det fina, men kalla, vädret!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0