Thank you darlings

Hemma igen efter en underbar helg hos Sara!
Kvällen började med tacosmys med Carro, Jacqueline & Sara. Carro skulle jobba dagen efter så när vi andra väl ville gå ut vid tolvtiden åkte hon hem. Vi började på sturecompagniet uppe på V och dansade loss i 2 ½ timmar, Jackie har för stunden problem med sitt knä och när de stängde vid 3 tiden åkte även hon hem. Jag ville inte hem så Sara och jag gick vidare in till hells där det sas att Lady gaga skulle hålla till, synd för mig att jag missade henne! Haha.. Dansade vidare där men vid halv 5 tiden var det dags att åka hem, det var ju fan ljust ute!
Idag har vi haft världens mysigaste dag med en 3-timmars brunch på sirap och massa trevligt prat! Tack vännen för att du är du.



Tog inga bilder under kvällen, men vi råkade få till denna iaf, haha..







Mmmm..

Nu ska vi iväg till Fanny & Mike och kika film!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0